lauantai 28. kesäkuuta 2014

Yllätys miehekkeelle + Hersecretin ostokset.

Äidin minimies lähti eilen Helsinkiin paapan luokse isänsä kanssa, ihan sydän syrjällään mietin miten siellä menee, ensimmäinen kerta kun ollaan eri paikkakunnilla Nickyn kanssa.Toki olen viestillä kysellyt ja hyvin on mennyt, jopa yllättävän hyvin. Yönkin oli nukkunut hyvin ihan uudessa paikassa ilman äiskää. Mulle tosin nukahtaminen oli todella hankalaa ja vasta 01:30 jälkeen olen nukahtanut. Ehkä mulla tää eroahdistus onkin eikä pojulla ;)

Noniin mitä pidemittä puheitta kuten viime postauksessa kerroin, että aion esitellä teille minkä yllätyksen hommasin miehekkeelle ja mitä Hersecretin paketti piti sisällään.





Miehekkeelleni siis tilasin Kultajousesta tämmöisen teräksisen ranneketjun.
Onnekseni mieheni tästä tykkäsi, joka arvelutti minua alussa. 
Täytyisi käydä vielä lyhennyttämässä sitä.


Oon ihan rakastunu tähän jumpsuittiin. 
Todella mukavan tuntuinen materiaali ja kevyt päällä, ihan ko ei mitään olis ;o
Odotan innolla, että lämpöiset kelit tulevat ja saa pitää tätä ihanuutta päällä
TÄSTÄ painamalla pääset jumpsuittiin.


Sitten vuorossa onkin ihana röyhelö tuubitoppi, väri on tumman sininen mitä en yleensä käytä mutta kuitenkin tämä on tosi kiva. Hieman iso tämmöiselle Xs kokoa käyttävälle, täytyy viedä äitille että saa kaventaa tuota.
 Ihanan kevyt on tämäkin päälle, miellyttävä materiaali iholle.
TÄSTÄ painamalla pääset toppiin!

Mitäs piditte? Miten te yllätätte miestänne? Itse haluaisin vielä viedä hänet keilaamaan, ei olla yhdessä käyty kertaakaan vielä..






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti, kiitos!