maanantai 16. kesäkuuta 2014

Mutsi Shoppaa!

Vein eilen Nickyn kahdeksi yöki hoitoon, niin saa äiti vähän levähtää. Ollut nyt aika rankkaa kun toinen vain kiukkuaa, kenties hampaita tulossa. Mikään muu ei oo kelvannut kuin äiti, huuh ja puuh! Kun poitsu tulee huomenna (tiistaina) taas kotiin niin jaksaa pyörittää arkea.

Kävin eilen taas salilla, mukava oli käydä kun ei ollut paljon porukkaa ja mahtu tekemäänkin jotain. Ensin lämmittelin 15min crosstrainerilla jonka jälkeen menin jalkaprässille tekemään jalkatreeniä vielä lopuksi suuntasin tekemään vatsoja. Ens kerralla aion tehdä käsiä ja vatsoja.
Enkä taaskaan muistanut ottaa salikuvaa möh :c.

Salin jälkeen piti mennä käymään H&M:llä joska Nickylle löytyis farkkupaita, no eipä löytynyt mieleistä. Sen sijaan matkaan lähti sininen kauluspaita ja ehkä äidillekin jotain kivaa ;)


H&M 9,99€
Ostin 74cm vaikka Nicky on käyttää nyt sitä kokoa, tuo näytti nii reilulta. Kauhen levee tosta mahan kohdalta :o Meidä poika on niin hoikka, että menee varmaan 2x tohon :D

Mitäs sitten mutsi löysi itselleen... 


H&M bikini yläosa 14,95€
H&M bikini alaosa 12,95€ (?)
Oon kauan jo ettiny itelleni biksuja ja kaikki mun koot on aina ollut loppu, eli nää pienet ja jäljelle on jääny kauheen isot, nyt onneksi löyty omat koot ^_^ noi on niin ihanan kesäset!


H&M tuubitoppi 4,99€
H&M shortsit 9,99€ (lastenosastolta)
Kauan jo pitäny itselleni ostaa valkoset farkkushortsit, no eihän se vaikeeta olis itse tehä vanhoista farkuista mutta kun mulla ei oo ompelukonetta, no ehkä synttärilahjaksi tai joulupukki tois ;).
Naisten osastolla shortsit on kauheen isoja, mulla on niin ohkaset reidet että ne on kaikki tosi väljiä siitä, onneks on lastenosasto :D 


BikBok housut 19,95€
Perus mustat pillit, mua vaan ärsyttää kun tää on semmosta materiaalia, että kaikki karvat tarttuu näihin ja meillähän sitä karvaa on ton kisumirrin ansiosta. Hirveen vaikee löytää sellasia johon ei karva tarttuis :o.
Jyväskylään aukaistiin ko. kauppa ja hyvät avajaistarjoukset oli, kannattaa käydä tsekkaa jos oot täältä suunnalta ;)


BikBok arskat 5,95€
Oli jo aikakin ostaa uudet, mulla on ollut käytössä semmoset arskat jotka oon ostanut 6lk luokkaretkeltä Helsingistä :D:D::D:D eli ne on jotain öö... noin 14v vanhat :D Voitteko uskoa, kuka pitää enää niin vanhoja? :D 
No ei niissä kuitenkaan muuta vikaa ole kun naarmut..


Tämmöstä tää mamitsu tällä kertaa shoppas, rahaa taas meni. Jotenkin aina tulee huono omatonto kun käyttää rahaa itseensä, yleensä aina vaan haluaa Nickylle ostaa kaikkee, vaikkakin ei mitään tarvii kaapit ihan pullollaan vaatteita hänelläkin. Paljon te käytätte rahaa itseenne?

Vielä olis tulossa yks Hersecretin paketti, siitä sitten postausta. Tilasin muuten J:lle yllätätyksen jonka pitäis tulla tänään, huisiiiii.. En malta odottaa, että nään J:n ilmeen kun saa sen ja ylipäätään tykkääkö siitä, kirjotan teille siitäkin pienen postauksen. ^_^

4 kommenttia:

  1. Mulla on vähän sama tilanne kun sulla, eli pikkumiehen vaatteisiin ym. tulee käytettyä rahaa, vaikka kaappi ennestäänkin jo pursuaa vaatteita ja leluja :D Haluaisin kauheasti hemmotella itseäni vähän ostamalla ihania vaatteita jne, mutta olen kadottanut tyylini ihan kokonaan synnytyksen jälkeen :/ Tarttisin oikeesti apua oikeanlaisten vaatteiden valinnassa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä vaan tahtoo aina hemmotella näitä minimiehiä :D. Meilläkin näitä leluja on siunaantunut ihan mukavasti ja niitä en olekkaan nyt pitkään aikaan ostellut, ainakin siltä osin säästynyt ;).
      Mulla ei oo oikeen mitään tiettyä tyyliä, yleensä vaan ostan mikä tuntuu ja näyttää hyvältä päällä :) hmmm, mä monesti oon käyny kavereiden kanssa shoppailemassa ja ollut niille makutuomarina kun kuulemma osaan valita vaatteita :)

      Poista
  2. Hei, vähän random kysymys, mutta minkälainen kamera sulla on? :D Kun saat tarkkoja kuvia läheltä otettua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, oon ottanut mun kuvat nyt Iphone 5s. :) Sillä saa aika hyviä kuvia. Harvoin käytän järjestelmäkameraa ja se on Canon eos 1100, en jaksa sitä kulettaa mukana. :D Puhelin on kuitenkin aina messissä.

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kiitos!