maanantai 29. syyskuuta 2014

Äidin uudet hiukset!

Kun Nickyn synttärit lähestyi, sai äiti eräänä yönä päähänpiston ja se piti tietenkin heti seuraavana aamuna toteutta joten ei muuta kun soittoa StudioAk:lle ja menoks!

Olin niin kyllästynyt tähän samaan vanhaan ja halusin jotain uutta mitä minulla ei ole ennen ollut. Annoin kampaajalle vapaat kädet ja käskin leikata semmoisen mikä minulle voisi sopia.

Sain aivan ihanaa ja ennen kaikkea nopeaa palvelua myös hinta- laatusuhde oli kohdallaan. Aion varmasti mennä myös ensikerralla samaiseen kampaamon tuoliin. 

Aina on hyviä syitä käydä kampaajalla hieman piristämässä itseään, minun syyni olivat Nickyn 1v synttärit ja jotain piristystä tähän päähän. Olen niiiiiiiin tyytyväinen tällä hetkellä hiuksiini ja en heti tätä muuta :).


Ennen leikkausta...



...Ja leikkauksen jälkeen


Kummasta pidätte enemmän? Itse tykkään tästä nykyisestä otsatukasta, se on vähän Jenni Vartiais- tyylinen ja tuo mielestäni enemmän kasvojani esille ja korostaa suuria silmiä, eikä otsa näytä niin kamalan isolta. 
Mutta ei tuo sivujakauskaan minusta pahan näköinen ole, vai?



6 kommenttia:

  1. Otsatukka parempi!! :) Todella kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, tykkään itsekin ihan hirveästi :)

      Poista
  2. sulle sopii todella hyvin toi otsatukka! hienot hiukset on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Nea :) Oon niin tyytyväinen tähän.

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kiitos!