keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Mitä tekisinkään ilman heitä?

Millainen on hyvä ystävä? No se on sellainen jonka kanssa juttu luistaa, tietää mitä toinen tarkoittaa vaikkei sitä osaisi selittää, ei tunne oloaan kiusaantuneeksi vaikka tulisi hiljaisiakin hetkiä. Sellainen kenen kanssa keksii hölmöimmät jutut, jolle voi kertoa ne pöljimmät ajatukset ja toteuttaa ne. Mulla on sellaisia, minun rakkaat Hanna & Jonna & Emma olette minulle tärkeitä, rakastan teitä <3

On tärkeää, että on ystäviä tukiverkostona ja jakamassa/ymmärtämässä tätä taaperon arkea ja monissa muissakin asioissa. Tyttöjä joiden kanssa voi puhua tyttöjen jutuista, vaatteista, kynsistä, hiuksista ja ihan kaikesta. Jakaa ne elämän suurimmat ilot kuin surutkin.

Olen todella onnellinen, että olen saanut näin ihanat ystävät joiden kanssa olen oikeastaan päivittäin tekemisissä, jos ei nähdä niin ainakin puhelimen välityksellä.

Riitoja tulee välillä väistämättä mutta aina ollaan selvitty ja annettu anteeksi. 




Erittän rakas ystäväni Hanna, ollaan tavattu jo pienenä ja leikitty paljon yhdessä. Löydettiin myöhemmin toisemme uudelleen Hannan pois muuton takia ja olen onnellinen, että olen hänet löytänyt, minun emäntä <3


Erittäin rakas ystäväni Jonna, tavattiin Facebookin ryhmästä joka on tarkoitettu äideille. Nähtiin (lähdettiin viettämään iltaa) ja kemiat kohtasivat heti ja nyt ollaan todella hyviä ystäviä. Nähdään oikeastaan joka päivä, minun vaimo <3


Erittäin rakas ystäväni Emma, me ollaan myös tavattu Facebookin ryhmässä joka on tarkoitettu äideille. Oltiin melkein joka päivä yhdessä ennen kun Emma muutti pois samalta paikkakunnalta, nähdään silti ja puhelimella yhteyksissä. Ihana Emma <3


Ystävät ovat minulle kaikki kaikessa enkä heistä aio luopua, vaikka mitä tapahtuisi.

"Ystävät ovat elämäni todellisia jalokiviä.
Olivatpa vaikeuteni millaisia tahansa,
he ottavat osan taakastani kantaakseen.
He jakavat suruni ja moninkertaistavat iloni.
Ystävät ovat rikkauteni. Kiitos ystävyydestäsi."

Näiden tyttöjen kanssa on tullut koettua vaikka ja mitä, eikä näille tarinoille kirjassa loppua näy.

Postaus on omistettu ihanille ystävilleni Hannalle, Jonnalle & Emmalle olette niin rakkaita




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti, kiitos!